Borås

Hemma från Borås! Hahaha... jaa... vad ska man säga x) Det visade sig vara exakt samma grej som i Sjöbo förra helgen. Samma upplägg, samma personal som jobbade där, samma scen, samma allting.





Jag kom fram nästan en timme före Ida. Det blev att vi åkte olika tåg, annars skulle det blivit dyrare för någon av oss. Men det tog ju bara drygt en timme på tåget. Ofta det var så nära xO På nått sätt tog vi oss till Borås Bil. Lite promenad, lite buss och lite till promenad.

 

Vi pratade med han som jobbade där. Vi tänkte att de kanske skulle ha fler sånna här grejer. Men ne de skulle det inte. Han berättade om oss i micken. "Förra veckan var vi i Sjöbo i Skåne, och då var två tjejer där, och de är här idag igen!" Blablabla xD Inte nog med det. Efter vi hade varit uppe på signeringen kom han igen och sa samma sak, ochtyp intervjuade oss.

Han: Förra veckan var vi nere i Skåne, då var ni där
Ida: Ja
Han: Och nu är vi här i Västra Götaland, och då är ni här
Ida: ja
Han: Cyklar ni eller åker ni bil eller flyg, eller hur gör ni?
Ida: Vi gör lite allt möjligt, men idag åkte vi tåg
Han: Vart bor ni normalt? När det inte gäller Darin?
Ida: Jag bor i Halmstad och hon bor i Ljungby
Han: Men jaha, men det är kul, för vi har varit i Skåne, och nu är vi här, och ni tar till och med frågat vart han ska vara nästa gång, om om jag säger att han ska vara i Kiruna imorgon, är ni i Kiruna då?
Ida: Ähhm, nee det tror jag faktiskt inte
Han: Men hu många gånger har ni sett Darin ungefär?
Jag: Typ... 60
Han: 60 gånger??! Vid olika tillfällen?
Jag: Ja!
Han: Otroligt! Hinner ni gå i skolan?
Jag: Jadå, det hinner vi!
Han: Ja det är bra! *Sammanfattar samtalet*

Sen kom det fram en gubbe till oss och undrade om det verkligen var vid 60 olika tillfällen. Han förstod inte hur.. aja han förstod ingenting, men tackade artigt och gick sen.

Jaao. Allt var ju exakt samma som i Sjöbo. Samma låtar. Step up, Runaway, You're out of my life och Viva la Vida. Haha så kul det var när han snackade innan You're of my life. Han ba till en i publiken "Visst är det lördag idag?" Hon ba "jaa" han ba "aah bara undrar. För för exakt två veckor sen stod jag på scenen i Melodifestivalen..."











Signeringen var fett stressig. Det var typ bara "Hej, ah nu behöver jag inte fråga vad du heter, till Emilia. Allt bra med dig?" Och jag ba "Ja det är bra, hur är det med dig?" Och han sa att det var bra, men att han kände sig lite stressad för det var så mycket folk och han tyckte det skulle vara synd om inte alla skulle hinna få en autograf typ. Nawii. Han gjorde verkligen sitt bästa och var så snäll mot alla. =) Och alla hann precis tror jag, innan han var tvungen att åka till flygplatsen.

 
 

Hann inte ta några riktiga bilder så det är bara stillbilder från ett klipp. Jaja... :) Hihi här kommer ett klipp, en bit på You're out of my life! Kolla så mycket folk, typ tusen pers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaaha! fy fan, dagens basta:

"Han: Otroligt! Hinner ni gå i skolan?" HAHAHA.. x)



2010-03-27 @ 21:39:00
Postat av: Ida

HAHAHA varför har du klippt precis där?

2010-03-27 @ 22:52:01
Postat av: Anonym

KIRUNA! KIRUNA! KIRUNA ! KIRUNA ! KIRUNA ! KIRUNA!

DU HAR LOVAT!!!!!! Om Darin kommer hit kommer du hit!!! KLART NI SKULLE KOMMA DÅ! ÅHÅ KUUL ATT DET NÄMNDES..som typ ha-ha om han skulle åkt till månen om en kvart, skulle ni också åkt dit då???!

hahah..ne men... du får komma hiiit iaf tkr jag!!

2010-03-27 @ 23:21:01
Postat av: Emilia

Sv Ida: Ja det var iaf ingen slump att jag klippte där xD (a)

Sv Frida: Hahaha men ellerhur, såklart jag hade velat komma! Som Alicia sa; "mamma, om Darin skulle åka till månen och säga hej, skulle Emilia åka dit då?" hahahaha asså xD

2010-03-28 @ 10:16:35
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha men det är en bra fråga ju! ;) :D

jaa, men kom kom kom! du som är så van att åka..det är inte såå mkt längre hit (a)

2010-03-28 @ 18:56:23
Postat av: Nicolina

Emilis, awe! Gulligt!

2010-03-31 @ 23:07:55
URL: http://nicolinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0