Aldrig mer Matte!

Jepp, det stämmer. Min sista mattelektion är avklarad. Klarade dom nationella proven bra och slutade på ett VG i betyg (de du Nils, det hade vi inte kunnat tro) haha... så nu är kursen klar för min del. Jag har inte valt Matte B. Det alternativet fanns inte när vi skulle välja så det blev Engelska B istället. I nuläget föredrar jag, tro det eller ej, men faktiskt matte före engelska. Lite synd. Dock är Engelska B nästan ett måste för de högskolorna jag kollat på så det är väl inget att ångra. xP Eftersom jag numera är väldigt grym på matte har jag räknat ut att jag bara har drygt ett dygn kvar i skolan innan sommarlovet. Haha 24 lektioner som i genomsnitt är en timme långa (okej mer därför drygt ett dygn) xD Hahaha :D


Kommentarer
Postat av: Terese

Weei, snart för mig med :D

2010-05-27 @ 20:29:42
URL: http://teresesvensson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har inte heller någon mer matte! Så sjukt skönt :D Jag valde också Engelska B istället för Matte B :)

2010-06-02 @ 18:05:01
URL: http://chestersflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0