Orientering xD


Jag, Bella och Terese sitter och vilar oss på en bänk i Kronoskogen efter en mkt ansträngade orienteringsrunda xD Ahh idag var det alltså orientering som stod på schemat för gympan. Eller man kunde spela fotboll också. Hehe men nej tack. Jag, Bella och Terese begav oss ut i den djupa skogen på jakt efter kontroller. :) Bildbevis nedan. Hahaha, de stod för att vi hittade rätt och jag stod för dokumentationen så att säga xD




Jaa vad mer? Det var la en helt vanlig, tråkig tisdag. Återkommer senare med antingen naturbilder från igår eller någon kycklingbild =D

Kommentarer
Postat av: Terese

hahaha jag kom faktiskt inte ihåg vad vi gjorde efter allt detta krångel xD HAHA



Snygga bilder (y) duktiga va vi xD

2010-05-11 @ 19:10:22
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0