Rock the lake

Jag och Anna var alltså i Växjö på en festival kallad Lock the lake. Till en början var det väldigt fint väder men det varade inte så länge. Ju längre tiden gick desto mer regn. Hahaha omg säger jag bara. Vi var så nerdränkta och frusna innan det ens var halvslut så vi drog hem. Men men, det var la kul så länge det varade. Bjuder på några bilder; dock fick man inte ha systemkamera så det e bara några kass bilder typ xD


Erik var där, ganska mycket energi hade han måste jag säga. Han gjorde enhel del mystiska grejer. Typ låg på scenen och drog upp massa.... ähh whatever. Mysko iaf.


Erik och Anna xD


Så läskigt! Vi köpte en flaska vatten. Jag öppnade den och drack, och drack lite till. Sen gav jag flaskan till Anna och hon typ började skrika. Öhh så bara var det en FLUGA i den. Från ingenstans. Så äckligt! Vi fick hälla ut allt vatten (utom det som är kvar på bilden) aha innan flugan åkte ut då. xD


HAHAHAH mobbad


Fibes, oh Fibes. (okända för mig)


HAHA bara för att denna bilden var så.. kul.


Helt plötsligt kom Calle Kristiansson spingande mot en bajamaja. Han verkligen kutade och ba ryckte upp dörren och sen bara smällde igen den. En riktigt kul syn.


Han var förövrigt där och fotade Erik Grönwall. xD


Vi gick ut för att hitta tak. Vi lyckades!


Thihi


Anna och några fulla människor xD hahahaha ööhm


Fin utsikt. Haa. Ah alltså rock the LAKE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0