Fotat Anni

Vaknade värsta tidigt med en förkylning. Kom på en bra händelse till min novell jag skriver på svenskan så skrev ner den och kunde typ inte sluta skriva så skrev den så gott som klar. Sen var det lunch.

Efter en övningskörningstur och en joggingtur med pappa (jao jag vet smart att jogga när man är förkyld men kände stort behov av det) kom Anni hit. Jag fotade henne för en ny bloggdesign och sen gick vi hit och satte ihop en ny design :D





För tillfället måste jag lägga in bilderna i min dator (har ingen sladd så får använda minneskortläsaren i min) sen måste jag föra över dom på ett USB eller gå via nätverket från mammas dator och där redigera bilderna (mitt Photoshop strejkar) sen föredrar jag att gå tillbaka till min dator och skriva från den. Så det är lite såhär jobbigt. xD hahaha.. därför blir det bara en bild. :)

Kanske ska ner till Mc Donald's snart och träffa Sofie och Terese.. de ska bara.. ett antal saker först xD haha.. sålänge ska jag fixa mina naglar och prova mitt nya manikyrsätt, kul =) !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0