Skola + träning... (den klassiska rubriken)

AAAAH e helt sluuuuuut. Kom hem nu. Slutade skolan 14 och var hemma drygt en timme sen stack jag tillbaka och plockade upp Sofie och drog till Friskis och Svettis med henne. Blev hårdträning idag. Behövdes verkligen, haha.. tog igen min dåliga prestation i måndags med. xD Äcklig kall motvind på cykelturen hem gjorde inte mig piggare heller. Aja nu är jag iaf hemma. Ska bara kolla på tv och sova tidigt ikväll. Mys.

Skolan idag då? Inleddede dagen med hörförståelse, nationellt prov, i spanska. Fattade det mesta så det gick la bra =) Vår mattelärare var tillbaka som pappa till en son. Hehe =) På svenskan började vi novellskrivande. Jättekul =) Har börjat på en hel drös olika handlingar, haha.. början är lätt men sen blir det värre. jag klagar inte, neeh jag tycker det är fett kul =) Jaaajaa, intressant. Nu ska jag stilla min hunger. Hörs väl imorgon kanske! :D


Bild från någon dag sen. Tog massa fina bilder.. på vad det nu är x) visar er en annan dag! =)


Kommentarer
Postat av: josefine

hahahahha just det, äpple <3 gud va kul de gamla tiderna var :D

2010-05-06 @ 23:27:47
URL: http://azizm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0