Börja äta godis eller inte?

Står inför ett svårt val. Funderar på om jag ska äta godis i december eller inte? Har inte ätit en enda godisbit på hela året. Duktigt va? =) Får ett litet tillägg i studiebidraget för varje månad jag klarar det. Inte för att det på något sätt är ett problem för om jag väl äter godis så är det isåfall på fredagar och lördagar. Går i princip aldrig och köper godis sådär spontant som många gör. Men ska jag unna mig i december och börja om nästa år eller ska jag fortsätta året ut? Har så svårt för att bryta något och börja eller sluta med något som man inte har/har hållt på med under en lång tid... Ah beslutsångest. Haha ilandsproblem?! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0