Då var deft väl bloggdags igen....

Hej hopp! Kan börja med att berätta att jag blir allvarligt deprimerad av snön. :'( Cykelturen till skolan var en av mina värsta cykelturer någonsin. Det var bara slask så cyklen bara slirade, gud så läskigt. Inte kunde jag gå heller för mina skor tål inte vatten (klockren ursäkt jag vet) O dessutom skulle jag aldrig kommit i tid. Fick cykla sakta i iskall snöstorm (bara för att överdriva) höhö men tillslut nådde jag iallafall mitt mål, blöt och äcklig men det var bara att skynda vidare till engelsklektionen. *suck* :P Hemvägen var ju inte bättre för då fick man hoppa i blöta ytterkläder och ge sig ut i minusgrader. BUHU ville typ bara lägga mig i en snödriva och ruttna..... ok förlåt men usch. Hihi.

Även denna tisdag fick vi besök på samhällskunskapen. En nittonårig kille föreläste om ekonomi och hur man kan spara osv. Ah, det var intressant faktiskt och han var jätteduktig =) Ah, bara så ni vet lixom x)

Jahop. Får väl passa på att visa vår utställning som nu står på våran skola i brist på bilder vad det här inlägget egentligen handlar om :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0