Kaaaalllt??

- 12,4 stod temperaturen på idag när jag gick upp. Shiet. Tog dubbla lager kläder och tjocka strumpor för visste att vi skulle behöva gå ut och gå i skolan. Vi skulle på besök i kommunhuset på samhällen. :) Min snälla pappi var snäll och körde mig, Alicia och Anna till skolan! Var jätteopeppad för första lektionen som var engelska, uh vad less jag har blivit på det nu. Man får lära sig så onödiga saker som engligt mig är så mycket överkurs och jätteointressant. På lektionen idag var vi bara 4 st och 3 som skulle tävla i ett glostest. Ställde undan i hela klassrummet och fick springa fram och tillbaka och sudda ut rädd glosa efter att ha skrivit hela tavlan full. Var jättejobbigt tillslut och ångrade att jag tagit dubbla klädlager. Haha, men det var alltså en engelsklektion ut över det vanliga =) Synd att jag inte har några bilder från dagen... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0