Snön är tillbaka... =(



Usch. Såhär såg min cykel ut när jag skulle cykla hem. Hade typ lust att gå tillbaka in i skolan och ha ett par lektioner till ihop om att snön skulle smälta bort xD haha.. neh men usch! Skulle inte vilja se min hållning när jag cyklade hem. Den förbättrades nog något efter typ halva vägen då jag kom på att jag hade ett paraply i väskan (Y) haha


Nu är jag i alla fall hemma och ligger nerbäddad i min säng, är så trött på att frysa. Ikväll ska jag bara vara hemma. Mamma är i Ullared men när hon kommer hem blir det tacos och sen Idol. Mys!


Har lagt ner mina planer på att åka till Sthlm imorn. Darin uppträder på en välgörenhetsgala och skulle egentligen  behöva fota till lite grejer i Sthlm men men. Kanske blir det Malmö istället där idolerna signerar men neh, hoppar nog det med. Får bli nästa helg då de kommer till… heter det Kosta? Ska tydligen iaf bara ligga drygt en timme härifrån =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0