Röda Korset + Promenad

Hejsan hoppsan! Tänkte bara uppdatera lite snabbt om dagen =) Öhm. Ja, har väl varit i stort sett en helt vanlig tisdag. Hade prov på grekiskt mytelogi i morse och tror jag hamnade på 12 A4 sidor, eller då 6 st fram och bak. Bra kämpat!? Observera att det dock var sånna papper med feta radmellanrum, men ändå! xD På samhällslektionen var Röda Korset på besök och berättade om Pakistans översvämmningar. Usch vad hemskt. Jag hade nog missat hur allvarligt det egentligen är. ;O "/ Eller förstår man ens utan att vara där? Ne, jag tror inte det. Men de hade föreläsarna varit och de hade tagit massa bilder och filmat som de visade. Usch.

 
 
Bilderna lånade från Arash Mokhtari som föresläste hos oss. Fler bilder finner ni här.

På kvällen tog jag och Anni vår omtalade promenad i höstmörkret. Ah, några usla mobilbilder dårrå (skäms) men okej. Bättre än inget? Någondag ska jag gå ut med mitt stativ och fota massa fina kvällsbilder tänkte jag. Kan nog bli jättefint, men man får skynda sig - fingrarna fungerar inte så länge i kylan. Om fötterna frös jag dock inte. Ovanlig känsla jag som går i mina tygskor året om. Ikväll lånade jag mammas grymma eccoskor som hon vann för några veckor sedan. =) Inte så jättefina om ni frågar mig men fett varma och gosiga!




Usch o fy o blä. Nu ska jag... hmm.. sova får det bli. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0