Hej nya soffan!

Hemma från skolan som avslutades med en gympalektion med handboll. Omg tråkigare aktivitet får man leta länge efter vilket vore slöseri med tid eftersom man ändå inte skulle hitta något tråkigare. Trodde jag skulle dö. Så tillsist när jag äntligen blev avbytare var lektionen typ slut.. =( hhhhehe stackars mej. Inte gör det saken bättre när man har sjukt ont i halsen. "/
Kom hem och kände en udda lukt när jag kom innanför dörren. Vår nya soffa hade kommit, vad fint =) Sitter nu och guidar Anton och Viktor som är påväg till Göteborg. De är framme i Halmstad nu, tack vare min fina guide med alla buss och tågtider. Haha hur svårt kan det vara egentligen? Jaja, de är bara inte så erfarna resenärer som jag. Nu ska jag ta något varmt att dricka för min hals.. chokladmjölk, eller glögg kanske? =)
Haha shit helt plötsligt bara öpnnar någon finingången och ba "hallå e pappah hemma?" Så bara kopplade jag att det var hans som skulle hämta vår gamla soffa. Jag fick offra mig som bärhjälp. Eftersom den nya soffan e så stor kan vi inte har kvar hörnbordet så de skickade vi med dem också. Hade planerat att typ slänga det stora skivbordet också. Pappa typ skämtade ba "Du kan ta skrivbordet också om du vill" o han ba nappade direkt. Haha.. jaoo så nu är det ganska tomt här i TV-rummet där jag just nu sitter...
Hemma från skolan som avslutades med en gympalektion med handboll. Omg tråkigare aktivitet får man leta länge efter vilket vore slöseri med tid eftersom man ändå inte skulle hitta något tråkigare. Trodde jag skulle dö. Så tillsist när jag äntligen blev avbytare var lektionen typ slut.. =( hhhhehe stackars mej. Inte gör det saken bättre när man har sjukt ont i halsen. "/ Jag ska ta något varmt att dricka nu snart.. chokladmjölk, eller glögg kanske? =) Ska bara berätta en kul sak först.

När jag kom hem kände jag en udda lukt när jag kom innanför dörren. Vår nya soffa hade kommit, vad fint =) Den gamla är också såld. Haha shit helt plötsligt bara öppnade någon finingången och ba "hallå e pappah hemma?" Så bara kopplade jag att det var hans som skulle hämta vår gamla soffa. Jag fick offra mig som bärhjälp. Eftersom den nya soffan e så stor kunde vi inte har kvar hörnbordet så de skickade vi med dem också. Sist när han var här och kollade på soffan nappade han även på vår gamla frys men tyvärr hade han precis köpt en ny men han skulle tänka på saken. Vi hade planerat att typ slänga det stora skrivbordet också men kom o tänka på honom o pappa typ skämtade ba "Du kan ta skrivbordet också om du vill" Han ba nappade direkt o bara lastade på släpet helt överdrivet fullt. Vi sa att han kunde komma tillbaka och hämta det sen, men nej han ville ta allt på en gång...

Det roliga va att pappa skulle köra Alfred till ett lan typ 10 min senare och alldeles nyss ringde pappa och typ asgarvade ba "Vi hann inte mer än 100 m och där låg en del till skrivbordet, så körde vi lite till och där såg vi ännu en del och på andra sidan vägen låg hela skrivbordet, HAHA"

Alfred och jag i den nya soffan ;D

Fullastat? Haha. Lycka till lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0