Looooov :)



Haha tog bilden från förra året och sparade in lite tid ;) Nu är det höstlov igen. NICE. Kände jättestort behov av det för någon vecka sen men denna veckan har varit väldigt lugn. Inte ett enda prov eller EN enda läxa. Men visst, sjukt skönt med ett break från skolan också.

Planer för lovet?! Jaa, tänkte börja pyssla med en scrapbook som jag ska sätta in bilder jag framkallat på fotografisk bild, som enn portfolio typ som Anni förövrigt är snäll och handlar till mig idag i Ullared (Y) =) Var länge sen vi hittade på något så det ska vi försöka göra nu på lovet! Sedan tänkte jag dra med mig Anton till typ Halmstad någondag och shoppa lite, kulkul. (NAVELPIRCING IDA SKA JAG???) Ska snart äta pizza (eller, ska vi det mamma?) och kolla på Idol. Yeey.


Kommentarer
Postat av: Ida

JAAAA DET SKA DU MIN SON! jag kan passa på att ta i tungan samtidigt (A)

2010-10-30 @ 08:46:50
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: What ofta du ska ta i tungan? Fett lääskigt juu.... åh herregud =P xD

2010-10-30 @ 22:13:11
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0