101006

Skulle kunna somna vilken minut som helst, haha e sååå trött. Kanske för att jag nyss var och körde ett träningspass på gymmet? Kan vara därför. Ska aldrig mer träna på en kväll, det är ju helt översvämmat med folk ;S Annars har min dag varit bra =) Har jobbat med utställningen om jämlikhet större delen av skoldagen sedan hade jag en över 2 timmars håltimme. Tänkte gå hem med Anton skulle envisas med att låna min cykel och pappa som var hemma hade inte lagat någon god mat (vilket ibland kan vara en bra anledning till att gå hem xD)

Efter skolan blev det stan med Anna. Vi var på mössjackt men hittade ingen. Haha usch jag klär inte i mössa, letar varje år men hittar aldrig någon =( Vi gick även in på vår trafikskola en snabbis för att boka tid på teorikvällen som snart drar igång. Tyvärr visade det sig vara på 7 st tisdagar och Anna hade visst gitarrlektioner då så det får vänta till nästa år med teorikvällarna ser det ut som...

Två random bilder från dagen.





(Skrev egentligen detta inlägget igår men det verkar som blogg hade en strulig dag igår så skickar nu när jag ändå haft besvär att göra inlägget) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0