Flygande Jakob

Så gick åter en helg. Första helgen på ett tag man stannade hemma i Ljungby, fast inte sant det heller för spenderade större delen av gårdagen och dagen i Lidhult hos Anton. <3 Därav dålig uppdatering. =) Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg nu för har lite annat att pyssla med. Har faktiskt lite plugg att ta tag i. Ska skriva en liten uppsats om "När jag satte mig i gräddtårtan" Haha ehh? Asså vi fick helt sjuka grejer att skriva om av vår svensklärare så inget som har hänt på riktigt så man ska bara låta fantasin flöda.

Ah tänkte äta lite Flygande Jakob nu. Haha skrattar fortfarande åt pappas mms jag fick för någon timme sen. Först ba:


"Nu har jag lagat Flygande Jakob"

Jag ba "Okej vad gott, spara lite till mig!"


"Nej. Bara en jordnöt kvar nu..."


HAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0