Gekås

Har tillbringat större delen av dagen på Gekås i Ullared med mamma och syskonen. Shiet vad trött jag är, tar verkligen på krafterna att gå där. Kan även lova att det var första och sista gången jag åkte dit på en lördag. Först fick vi jaga en parkering i minst en kvart, sedan möttes vi av spöregn, eller ja, först hann jag bli inlåst i bilen och ingen märkte det så jag fick ringa mamma som inte ens hade märkt att jag var borta =( xD  Ingen liten kö var det vi möttes av när vi väl var framme. Eh sjukt! Hade bara tunna, vita tygskor på mig och makren bara täcktes av pölar. Hurray! Offrade mig som paraplyköpare och tillslut kom vi in!




Kö kö kö...


KÖ KÖ...


Ola var där och uppträdde och signerade, 2 gånger. Även Anneli Rydé (?) men henne såg jag inte. x)




Lite av det jag köpte. Dålig bild och jättemkt som inte kom med, men men =)


Nagelsaker o smink är alltid billigt och kul o handla där =)


Kommentarer
Postat av: Ida

1. Man kan alltid öppna en bil innifrån.

2. Tur att du missade Annelie Ryde. Det e den värsta sångerskan i historien.

3. Varför köpa massa färgglada nagellack när du bara använder fransk manikyr?

2010-09-18 @ 21:13:18
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv:

1. Vaa, kan man? Hur?

2. Mm, vet.

3. Haha, jaa vet inte.. dom va så fina ju :) o billiga :)

2010-09-19 @ 11:25:20
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0