Förkyld? + Bullbak

Somnade igår efter en lång stund med värsta tjutet i öronen. Vaknade idag och kände hur e förkyldning bubblade inom mig och ville bryta ut. Hoppas det var därav ljudet kom ifrån. Åh snälla jag har ingen lust att bli förkyld just nu (haha kanske har mer lust nästa vecka? Tror det med) Gah. Tvingades vara med på gympan också vilket säkert inte gjorde saken bättre. Steptest, min puls visade sig ändå vara bättre nu än för ett år sedan då vi gjorde det sist trots mina nersänkta krafter :P Sedan var det lite fria val, jag valde stavgång eftersom det var minst ansträngande. Var dock inte helt ombytt så kom lite efter alla andra. Läraren stod och väntade in mig så fick gå 1 km ensam med henne, haha treevligt. Hmm.

Kom hem och bakade bullar till mammi
:) Nu ska jag kolla på tv och fixa naglarna!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0