VÄLLINGBY

Så var man på hemväg igen. Det var en snabbvisit men hann ju med att träffa Darin så det var ju värt det. Haha ehm. Okej nu kommer min dag i en lite mer detaljerad story.


Tog tåget mot Sthlm tidigt imorse. När jag vaknade och av att alarmet på mobilen ringde trodde jag det var ett skämt för det var typ kolmörkt ute. Öh. Konstigt, eller vet inte om det är så konstigt egentligen, så är det iallafall mycket lättare att gå upp när man ska se Darin än när man ska till skolan typ. Okej det är inte alls konstigt. Haha xD Sedan var jag med om den snabbaste tågresan genom tiderna. Jag hade med mig datorn som tidsfördrivt men helt plötsligt var det bara en halvtimme kvar så det var ju nästan inte lönt att ta upp den för jag hade inte ens hunnit äta klart och läxan var bara halvgjord. Mysko. Kan tillägga att tåget dessutom var 25 minuter försenat men de körde så fort att jag typ blev åksjuk :O

Väntade på Ida på Centralen, hann då surfa lite, eller typ en timme sedan kom hon =) Vi råkade sedan hamna i samma tunnelbana som Madde, sedan stod Jess på perrongen när vi hoppade av, dock inte av en slump men när vi sedan sprang på Sandra i en skoaffär var det också av en slump. x) Vi kollade i lite affärer innan Däryn skulle uppträda.







Han körde sex låtar sedan bildades fetaste signeringskön. Dum som jag var ställde jag mig inte i kön direkt fast jag visste att vi hade bråttom. Tror vi stod nästan en timme i kön. Stod iallafall nästan längst fram i kön när det var 45 min kvar till avgång för mitt tåg och från Vällingby till Centralen tar det ju typ en halvtimme så det var läskigt vill jag lova. Ida som inte var intresserad av signeringen fick åka i förväg och hämta ut grejerna vi hade låst in. Haha. Jag var så stressad att jag, näst först i kön sms:ade iväg en tunnelbanebiljett så jag verklilgen bara skulle hinna kuta iväg när jag sedan kom ner från signeringen.





























Äntligen blev det vår tur. Madde gick fram först och jag skulle börja filma men fick meddelandet "Byt batterier" haha awesome för jag hade just bytt. Fick alltså ta systemkameran som tur är också kan filma men så hade jag tagit så många bilder att minneskortet nästan var helt fyllt. Kunde filma i 1 min och 19 sek vilket skulle vara för lite för att få med allt. Panik! Haha :P Fick iallafall med lite och det var typ såhär:

Jag: Hej
Darin: Hej! Läget?
Jag: Jo det är bra, hur är det själv?
Darin: Det är bra ,tack!
Jag: Eller jag är lite förkyld
Darin: Eru de?
Jag: Jao men det är väl nästan alla nu
Darin: Ja det känns som det, lätt o bli
Jag: Aaaa
Darin: Jag blir såhär förkyld i typ 10 minuter sen så går det bort, du vet när man har varit ute..
Jag: Jaha
*Pratar om skivorna o förklarar hur han ska skriva*
Jag: Men när får man se videon då? :D
Darin: Ääh, om typ... högst två veckor alltså
Jag: Okej, spännande!
Darin: Ja, 1-2 veckor. Jag ska få se ett resultat på tisdag, jag tror det blir bra!
Jag: Ja det tror jag med!

Ja sedan tvingades jag stoppa inspelningen för att jag skulle kunna ta bild med honom men men han sa nått om nya låtar inom kort, ?? ööhh jag vet ofta jag inte bara frågade mer om det. Det var bara nått han sa helt spontant när vi tog kort så jag var typ helt fokuserad på det att jag inte ens frågade mer. Ååh vad jag vill veta nu! Vi sa bara hejdå och sen sprang, bokstavligt talat sprang till tunnelbanan som som tur var bara låg precis brevid. Men ja, allt gick bra och jag kom till spåret före tåget till och med så nu sitter jag här med pluggisen Ida. Nu är vi snart hemma.. eller i Alvesta där mamma hämtar upp oss.






Kommentarer
Postat av: Terese

Vad fiin bloggen blev :D

2010-09-27 @ 19:23:17
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0