Utställning!

Idag får det bli ett snabbt inlägg innan jag går o lägger mig :) Summering av dagen? Hade först GKO 2 timmar, jobbade med en utställning om jämlikhet som ska ställas ut i massa skolor om några veckor. Skoj skoj och blir nog ännu roligare när man kommer igång riktigt! Ska rikta in mig på annonser/barn/flickor/pojkar. Typ att man delar upp man/kvinna rollerna redan när barnen är små. Flickor ska vara gulliga, ha rosa och leka med dockor och pojkar ska vara coola, bära blått och leka med bilar. Haha okej vadå de mest klassiska exempeln men ni fattar grejen. Ganska intressant faktiskt. "Intervjuade" även min lillasyster och hennes killkompis och de svarade precis som jag ville. =)

Vi hade en dryg håltimme på 2 timmar som jag bland annat fördrev på stan med Malin. O här kommer en... söt *host* bild på Malin och mig som delar halsduk. Haha okej normalt.



Näh ni nu ska jag krya till sängs. Om ni kikar in imorgon kanske jag har en ny design, jobbar på det iallafall... :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0