Öppet hus på Hjortsbergsskolan

God morgon allihopa =) Eller ja, vissa har ju varit uppe ett tag. Vaknade och var pigg redan halv 8 så gick upp och joinade mamma och Alicia till Hjortsbergsskolan som hade öppet hus. Det är samma skola som jag gick på från förskoleklass till sexan. Åh, blev helt nostalgisk <3 Allt var sig likt, det mesta iallafall. Dock tyckte jag allt hade krymt. Lovar, det såg jättesmått ut allting. x) Träffade Carin, min lärare som jag hade 4-6. Åh =) Även träsjödläraren hejade på mig. HAHA. Kul att han kände igen mig, fast det är klart... Jag var nog hans sämsta elev genom tiderna så det var nog inte så konstigt. Känns som jag har berättat det tidigare men han skickade iallafall mig till rektorn en gång bara för jag inte jobbade, eller ah, jobbade med för enkla grejer. Ah, det var skoj att se iallafall :D










Kommentarer
Postat av: nbvhbjvbnm

vill alla vara med på nätet ens

2011-05-15 @ 10:21:16
Postat av: namnhi

Svenne? hahaha jag går fortfarande i hjortsbergskolan! haha :)

2012-08-24 @ 18:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0