Uppdatering innan jag somnar

Hej så här mitt i natten. Har bäddat ner mig i min säng och ska snart sova. Vaknade redan strax efter 8 i morse eftersom jag somnade typ 11 i förgår så behöver sova nu känner jag. =) Ett snabbt inlägg får det bli.

Det var asvarmt här idag! Låg och solade i bikini i typ 3 timmar säkert! Passade på att plugga lite körkortsteori också :) Idag fick Alfred tillbaka de där papperna eller vad det är (?) så han fick iallafall börja köra idag. :P Jobbigt, nu kommer han sno min tid..... ;) Vi grillade för första gången i år med. Mmm =)

Asså nej, vilket osammanhängade inlägg detta blev. Halvklart dessutom. Är alldeles för trött för att skriva. Vill sova =) God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0