Felringning x2! HAHA

HEEJ! Kunde inte blogga igår för hade inget nät på kvällen. Tror inte jag har nämt det men vi var på klassresa igår i Göteborg hela dagen. Skriver om det i ett nytt inlägg lite senare. Nu ska jag berätta om en rolig sak som jag har gått och skrattat åt i flera timmar nu, iallafall tyckte jag det var sjukt kul. Skrattar fortfarande!

Imorse, strax efter 7 kollade jag min mobil och såg att jag hade ett missat samtal från Sofie. Tyckte det var lite kontigt, vad ville hon såhär dags? Sen ba fick jag ett sms "Oj, jag råkade visst ringa dej :P Min mobil får spel ibland" Sa att det hände mig oxå ganska ofta och det värsta är att jag VET INTE HUR MAN LÄGGER PÅ så oftast hinner personen svara och bara "Hallå?" Hände senast igår, råkade ringa Antons pappa.. eh. Pinsamt han ba ringde upp men jag vågade inte svara xD Sofie berättade att hon hade råkat ringa en från Indien en gång och ah vi kom in på massa kul.

Och nu till det roliga. I eftermiddags tappade jag min mobil i golvet så den bara flög i tre delar. Monterade ihop den och när den sedan startade igen fick den världens spel. Det var som att någon ringde, eller så var det alarm och SAMTIDIGT ringde den upp någon. Fattade ingenting hur den ens kunde göra så men tillslut hör jag någon i andra änden som bara "Hallå???" Jag ba "Hej, vem är det?" Trodde den svarade Louise och jag känner väl ingen Louise? Sen bara hörde jag att hon sa Sofie. HAHA ASSÅ JAG TYP KNÄCKTE MIG. Typ "Oj, det var inte meningen att ringa dej......" Lovar vi typ dog av skratt. HAHA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0