Fotat till Resias tävling! "Gilla" gärna!

Det blev en photoshoot med Anna imorse. La in en stöt i Resias tävling där man kan vinna resor för 10 000 kr. Passade oss bra tyckte vi och det var en rolig uppgift. Fota deras prick/logga på ett roligt, konstigt, mysigt, galet, skönt eller romantiskt ställe typ. Vi valde väl typ konstigaste antar jag. Hehehe, en lekplats. Sen när vi kom hem och laddade in bilderna såg vi att tävlingen gick ut IDAG så då blev det lite stressigt. Men fail, vi som hade massa bra idéer, nu hann vi inte med det ju. Men ja, ni får väldigt gärna dela med er med en "GILLA" så blir vi superglada! Klicka på bilderna så kommer ni till "Gilla-sidan" :) Tack tack!


Mitt bidrag. Haha, asså ångest. Anna övertalade mig att välja denna ;)


Annas bidrag. Vi körde på att ligga på gräset - det har ju gått hem innan ;)

Fick stressredigera bilderna och sen hade vi världens problem med att få upp dom. Kan inte ens förklara hur skumt det var. Det slutade iallafall med att vi fick upp dom någolunda. Asså Annas bild blev smått pixlig och min kanske också ser lite fail ut men nu ser ni dom iallafall som vi hade tänkt oss. ;D Fick sen stressa till skolan, hann inte äta ellernått och då kom världens störtskur så pappa fick hoppa in som chaufför. Eller tekniskt sätt körde ju jag, men han fick ju åka med. HAHA. Jaja, här är några bilder som vi inte tävlar med men ändå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0