Maj däj

Uppe vid 7, övningskörde, hem och pluggade teori men somnade om. Vaknade, åt och begrav mig ner till stan och radion igen. Yääj nu är jag färdigjobbad på radion. Fast jag måste erkänna att det var rätt ok idag. Intervjuade massa små söta barn :) Vädret sög dock ;S Efter det andra jobbet gick jag, helt nerdränkt, till stora tältet på stan där mamma, Alicia, mormor och kusinerna med flera satt och åt. Köpte mig en pasta meny och fick 5 kr rabatt (ooh) eftersom jag gett de som jobbar där tidningen hela veckan. Haha (Y) E lite kändis nu. När jag går där utanför jobbet undrar folk vad jag gjort med min kärra. En annan skum händelse för dagen; en kille som jobbar på Viasat (som åker runt i hela Sverige och tillfälligt är i Ljungby p.g.a. Ljungbydagarna) kom fram och ba "Jag har hört att du är lite smått förtjust i Darin" Whaat? ;) Funderar fortfarande på hur han kunde veta det när han inte kommer härifrån men han tyckte inte det var nått konstigt för det visste alla. Öh x) Jahopo, passade sedan på att kolla in karnevalen med. I väntan var jag inne på JC och införskaffade mig en av de där tröjorna jag tänkte köpa i Halmstad, men som inte blev av. Blev den gråa tillslut! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0