Sommarlovets sista dag

God morgon folket! Vaknade nyss upp - sommarlovets sista dag idag. Fast börjar tydligen inte förrän 12.30 imorgon så det blir ju lite mjukstart. Känns som det vore hög tid för schemat att komma också. Skumt! Det brukar ju komma flera veckor innan? Hmm...

Igår fick Anni äran att gå med mig på stan och dela ut premurationserbjudanden för Smålännigen. Vi gick i 4 timmar, tur att det var fint väder säger jag bara! Det var iallafall sista dagen så idag är jag fri! Tänkte ändå bege mig ner på stan eftersom:



HAHA! Jah, tagga! Roligaste - Anna, Ida och Malin träffade honom på stan inatt. Hamnade på en spontanfest som började hos Ida men jag var på fel plats vid fel tid, eller kanske rätt. Kanske är lite rädd för honom efter vårt tidigare möte. :S ;) Aja! Nu ska jag käka frukost. Får kanske ladda upp lite bilder från igår sen med. Hade endel skumma bilder då min kamera var på vift. Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Ida

Se över hur du stavar till prenumeration/prenumerera!

2011-08-23 @ 14:56:17
URL: http://spolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0