Torsdagsbilder

Jahaop då var man hemma igen. Känns som ett bra tag sen. Har haft fyra superroliga dagar i Halmstad och nu har jag en lugn vecka framför mig. Min sista lediga också, sen veckan därpå blir det jobb igen och om exakt två veckor börjar skolan. Tänkte dela med mig av lite bilder som inte kom med förut. Börjar med torsdagsbilderna.


Hade mött Madde på centralen och hon kom faktiskt samtidigt som den här killen. Haha =) Han skulle ju signera på stan kl. 14 så vi drog dit.


Alicia gick upp.. och snäll syster som man är joinar man ju.. ;)


Köpte till och med hans singel, för tänk om han blir världskändis. Då kan jag bli rik. ;) haha ööh


Sen gick jag och Madde och kollade läget vid stora scenen, som för övrigt var ganska svår att hitta. Eller den låg ju bara inte där den brukar ligga x)


Vi tajmade till Jays rep och ah, kollade på allas rep, utom Loreens tror jag. =)


Även ambulansen stannade till med kameran och tog en titt på repet.


MADDE!


Ulrik inledde sen på kvällen, om jag inte minns fel.


Madde.


Jay. Haha tänk om jag vetat då vad som skulle hända sen... xD


Saade avslutade showen.


Captivated :D Ida stod på scenen och jag och Madde i publiken =)


Kastade ett öga på Minnah som för övrigt hade miniliten publik i jämföresle med Captivated. Hehe ah sen åkte vi hem och fick lite efterlängtad sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0