Imorgon börjar allvaret...

Hallo folket! :) Ah, min sista lediga dag idag, sen blire jobb hela nästa vecka inklusive helgen. :) Förutom radion ska jag dela ut premurationserbjudanden för vår lokaltidning på stan. Ni vet, vara en såndär irriterande person som man bara avskyr. Haha, nerrå det blir nog bra. Är bara lite nervös för min klädsel - limegrön t-shirt i L. :S ;) Idag tänkte jag ta tag lite i mitt liv och gymma lite. Kanske ska vi ta en tur till vårt kantarellställe och se om det finns några kantareller :D Tänkte också försöka få med mig mamma ut så vi kan övningsköra lite. Har körlektion 9.20 imorgon så tänkte för en gångs skull förbreda mig lite, lite failat bara att jag typ inte minns vad vi skulle gå igenom då. x) Aja, det löser sig! :)


Hittade två små trollungar i skogen när jag var ute och gick igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0