Första resevinsten hemkammad!

Oj, jag vågar knappt skriva det men Resiatävlingen är avslutad! Ni vet den som jag och Anna fotade lite spontant till i måndags och VI VANN! Ca 100 bidrag (vilket i och för sig väl inte är jättemkt för ett sånt bra pris på en rikstäckande tävling som pågått.. ett bra tag?) Men jaa, det var faktiskt lite sjukt måste jag erkänna. Hittade tävlingen tack vare att mamma och min moster besökte Resia för några veckor sen och tack vare att det var så mycket kö fick se sitta och vänta och i väntan råkade de få syn på tävlingen. Det var ju nått för mig och Anna men sen bara väntade vi sjukt länge innan det blev av. Det var först förra lördagen vi ba "nä, men nu tar vi tag i den där tävlingen med pricken" så bokade vi in det 8 dagar senare, som kom till att bli 9. Vi hade ingen aning när tävlingen gick ut och vi insåg väl att det såg rätt mörkt ut då man även skulle samla "gillningar" på Facebook för ökade chanser och vissa redan hade flera hundra gilla. Väl hemkomna till photoshooten såg vi att Resia precis hade skrivit att tävlingen avslutas den dagen. Vi kastade snabbt ihop två "motiveringar" och efter mycket krångel fick vi tillslut in bilderna i deras galleri. Puh.


Juryns motivering: I sista minuten kom ett bidrag som symboliserar ett för oss härligt ställe och tillfälle då man kan besöka vår nya Facebooksida. Skön motivering som innehåller hur prispengarna ska användas och dessutom en bild som symboliserar detta.
(Klicka på bilden för att komma till "Vinnarintervjun")

O tänk, bara drygt ett dygn efter att tävlingen hade avslutats hade Anna fått ett vinnarmail. Så läskigt för jag satt i skolan och hade precis kollat min mail och Resias sida ihopp om att vinnaren skulle ha presenterats men icke. Så ringde Anna och ba "Asså Emilia. vi vann!" Och som ni ser på bilden är priset en resa värd 10 000 kr, RÄTT NAJS ELLER? Men ni ska veta att vi länge kämpat för resercheckar men det har inte gått hem, förrens nu då. Jag tror det är nått med "Anna i gräset" SAMTLIGA TRE fototävlingar hon och jag vunnit har hon legat i gräset på ett eller annat sätt. Haha, komiskt? Gissa om vi ska fortsätta med detta vinnande konceptet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0