Från paparazzi till fan? Eller inte

Tjo! Nu är vi tillbaka hos Ida. :) Hängde lite på stan och kollade bland annat på Swingfly och Tove Styrke. Lite fult väder dock, annat var det igår! Men jaaao det var ju trevligt! :D


Okej nu måste jag bara förklara lite snabbt om min status på Facebook för er som sett den. Jag och Madde var och kollade på Ida (Captivated!) i ett litet tält igårkväll då. Efteråt skulle det komma en "hemlig Idolstjärna" som vi redan visst var Minnah. I kön fick dock syn på Jay Smith. Han var asarg för att han inte fick komma in. Det var drogfritt så det var alkotest och väskkontroll och allt (haha asså lol) Hans visade iallafall positivt och fick alltså inte komma in. Detta tyckte jag var lite kul så jag gick fram och började fota. (Det bor ju en liten paparazzi inom mig för er som inte vet) xD Hur som helst gjorde det honom helt irriterad och han vinkade surt åt mig att jag skulle lägga ner kameran typ. Nån mer bild vågade jag ändå fånga, modigt va? Dock är jag inte lika modig när det gäller att lägga ut dom här, men denna kan jag bjuda på.



Några telefonsamtal senare kom han in trots allt, eftersom han var den han var. Okej? Han fick dock stå helt off men det verkade inte göra honom nått, som mest hade kommit för att kolla på Minnah verkade det som. Det tyckte jag också var kul så jag fortsatte fota på honom. (A) Detta fick Peter Siepen, som var konferencier, syn på och kom fram och sa "Om du vill kan jag be honom komma så får du ta en bild med honom". Jaa, alltså han trodde väl såklart att jag gillade honom, men riktigt så var det ju inte. Jag ba "NEEEJ" och typ sprang och gömde mig men han verkligen bara "Jodå" Tror jag sa att jag inte vågade det heller, men det tolkade ju han bara som att jag var nervös för att träffa min idol ellernått. Plötsligt var han tillbaka med Jay och då kom Ida och bara "Emilia, du kan ta en bild" Hon menade på sitt gäng och Peter Siepen, som en kul grej men det fattade inte vi. ALLTSÅ ALLT VAR JÄTTEKOMPLICERAT OCH HELT SÄR! Plötsligt stod jag iallafall brevid Jay och Peter Siepen tog min kamera och började fota. HAHA ASSÅ? Det var så fult! :S Dessutom höll Jay lite hårt om mig, typ som om han skulle strypa mig :S HAHAHA ASSÅ...


Captivated ;D


Jag och Jay. Ångest. Ah, i inlägget nedan finns en bild till ni inte får missa.


Captivated och Peter Siepen. Hahaha..


Ah, orkar inte ladda upp mer bilder nu. Men det kommer väl fler, från Rix med, så småning om. Men nu är det snart läggdags för vi har planer på att kanske åka till Ullared imorgon. Egentligen var det kanske tänkt att jag skulle åka hem men vi får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0