Gårkvällen

Just nu sitter jag och Madde på Idas rum och fixar våra naglar. Ida är och repar dans och snart ska vi ner på stan och kolla på hennes andra minishow. :D Ska bli skoj, dom är ju så otroligt gymma! Eftersom vi är själva hos henne har vi passat på och busa lite. (A) hehe.. Ups, tänk om Ida läser, bäst att inte skriva mer om det.. ;)


Igår satt vi ute på Idas altan och spelade "Med andra ord" i flera timmar. När vi räknade poängen, ah vi körde inte som man skulle, men ändå hade vi kört nästan 300 ord. Gosh. Skoj vare. Speciellt när vi försökte förknippa allt med Darin ett tag. HAHA. :D Aha, sen skulle iallafall Ida och Madde tvunget kolla på en skräckfilm så jag som inte kollar på skärck fick sitta mobbad vid datorn :D


Vi hade inhandlat lite godsaker. Ida har ju börjat sitt nya liv, det nyttiga livet! (Colan var till mig och Madde)


Madde o jag


Ida ville va anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0