Börjat packa och se slutet på boken!

Wäj. Packningen har påbörjats. Snart drar görlsen i detta huset mot sydligare bredgrader. Så härligt det ska bli och komma bort lite till solen. Gran Canaria vid denna årstiden är dock lite osäkert, solmässigt alltså men vi har kollat vädret nu och det ser strålande ut. Här om dagen fick jag också min nya bikini som ska få äran att följa med på resan. Rätt tjusig tyckte jag även om jag övervägde att skicka tillbaka den ett tag. Äsch då =)



En sak som är lite mindre härligt är att Simon och jag byter av varandra. Han är i London nu och kommer hem samma dag jag åker. Några timmar senare bara. Haha... näh, varför skratta? Det e la inge kul :P Men, nu e det bara elva dagar kvar tills vi ses igen, igår var det tolv! ;)



Annars då? Jo, har skrivit hela dagen så har inte så mycket mer kul på hjärtat. Sitter i vardagsrummet jämte mamma som är försökskanin på boken. Nä, den är inte helt klar än men jag börjar se ett slut nu iallafall. Rätt bra ändå för min första deadline var att jag skulle vara klar i år men nu har vi fått förlängd tid. En hel månad typ (!) så mitt nya mål är att vara helt klar med texten innan nästa projektarbetsdag som är 20 januari. :) Det fixar jag!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

Nu har jag en tävling på bloggen :) Lottar ut ett valfritt Iphoneskal :D

http://jennsiii.blogg.se/2011/december/tavlingsdags.html#comment



Gott Nytt År!

Jennsiii

2011-12-31 @ 10:56:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0