Första december

E det redan första december? Oj. O fortfarande ingen snö! Men jag klagar inte. Skämms dock över min kassa uppdatering. Anledningen till att jag inte uppdaterat är typ att jag inte haft några bilder. Tycker det livar upp så mycket och är så fint. Jaja, gör ett kort inlägg nu då.
Torsdag! Befinner mig just nu hos Simon som förtillfället duschar. Haha. Har inte varit här på flera veckor, seriöst. :P Dagen har sett bra ut. Gick för första gången till idrotten med ett leende på läpparna. Hade massage. :D Sån med olja och allt. Så najs. Sedan text med en förvirrad vikarie. Ne då men alltså på tal om det! I måndags frågade jag min handledare för mitt projektarbete om vi kunde boka ett nytt möte. Svar på det? "Ne, jag ska sjukskriva mig idag fram till mars" Okej? Så just nu är jag på jakt efter en ny handledare.
Igår och i tisdags var jag i vanlig ordning på Smålänningen. Trevligt. Fick bland annat intervjua två tjejer som gjort volontärarbete i Ghana och Renata Chlumska. Ringer det inte klockor? Det var Sveriges första kvinna att bestiga Monut Everst jöö. Men det va skoj. Jag trivs ju och det lutar väl åt att jag ska vara kvar där nästa år mää. :)
Måndags.. var så länge sen att jag typ inte minns. Haha sorligt.
E det redan första december? Oj. O fortfarande ingen snö! Men jag klagar inte. Skämms dock över min kassa uppdatering. Anledningen till att jag inte uppdaterat är typ att jag inte haft några bilder. Tycker det livar upp så mycket och är så fint. Jaja, gör ett kort inlägg nu då.

Torsdag! Befinner mig just nu hos Simon som för tillfället duschar. Haha. Har inte varit här på flera veckor, seriöst. :P Dagen har sett bra ut. Gick för första gången till idrotten med ett leende på läpparna. Hade massage. :D Sån med olja och allt. Så najs. Sedan text med en förvirrad vikarie. Ne då men alltså på tal om det! I måndags frågade jag min handledare för mitt projektarbete om vi kunde boka ett nytt möte. Svar på det? "Ne, jag ska sjukskriva mig idag fram till mars" Okej? Så just nu är jag på jakt efter en ny handledare.

Igår och i tisdags var jag i vanlig ordning på Smålänningen. Trevligt. Fick bland annat intervjua två tjejer som gjort volontärarbete i Ghana och Renata Chlumska. Ringer det inte klockor? Det var Sveriges första kvinna att bestiga Monut Everst jöö. Men det va skoj. Jag trivs ju och det lutar väl åt att jag ska vara kvar där nästa år mää. :)

Måndags.. var så länge sen att jag typ inte minns. Haha sorligt.

Gammal bild på oss, för att liva upp lite! ;D

Kommentarer
Postat av: Ida

när inte enterknappen funkar så tryck på den samtidigt som du håller i shift så funkar det ;)

2011-12-02 @ 00:36:53
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Åh, ere så? Tack Ida, du är en räddare i nöden! :D

2011-12-02 @ 07:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0