Frågor och svar 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja. Körde bil, helt ensam, kanske?
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, åt inte godis på hela året! Fail att jag åt i december förra året, annars hade jag varit uppe i godisfria 24 månader nu.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Ne, inte jättenära iallafall...
5. Vilka länder besökte du? Kreta med Anna!
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? Ny musik från Darin!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 22/5, 13/10, 25/11.
8. Vad var din största framgång 2011? Tog körkort!
9. Största misstaget? Att jag inte gjort någon backup på min hårddisk när den kraschade.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jo, råkade ju ut för magsjukan bara förra veckan, usch. Men annars har jag hållt mig rätt frisk tycker jag.
11. Bästa köpet? Hade kunnat vara min iPhone, men den vann jag så det kanske inte gills.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Körlektioner.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, men kanske när jag fick körkort där med då?
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Inga? xD
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nog inget av det.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Fotat, framkallat bilder och sånt som egentligen är så skoj...
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Försökt tänka ut ett svar till denna frågan -.-
18. Hur tillbringade du julen? Vaknade upp hos Simon och bytte julklappar med honom, sedan med familj och släkt hos mormor :)
19. Blev du kär i år? Oh ja!
20. Favoritprogram på TV? Känns som jag inte kollat så mycket på tv detta året, men ja, kanske typ Idol. Får la passa på att svara det ett år till, när jag kan.
21. Bästa boken du läste i år? Oj, har jag ens läst någon bok iår? Men har ju skrivit en och det är ju inte varje år.
22. Största musikaliska upptäckten? Inget speciellt tror jag.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En navelpiercing!
25. Något du önskade dig men inte fick? Nahe?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Firade med släkten.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja... som sagt inget år kan väl bli heeelt perfekt för någon lixom.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Öh?
29. Vad fick dig att må bra? Mina nära o kära!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ja, man undrar ju.
31. Vem saknade du? Därin och allt Därinfolk <3
32. De bästa nya människorna du träffade? En viss kille jag träffade på en fest hos Ida! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0