Öppet hus

Sitter här och tror att det är söndag. Känns så eftersom vi var lediga i fredags. Vi hade ju Öppet hus i torsdags så that's why. Här kommer lite bilder från Öppet hus:


Malin och Terese som satt och jobbade flitigt hela kvällen!


Photoshoot


Man fick gå in i köket o kolla och vår kock berättade lite om tillagningen av maten. Blev faktiskt förvånad över att vi fick så pass bra mat som det lät ändå. Att så mycket gjordes från grunden trodde jag inte =) Blev också väldigt chockad när han sa att genomsnittet för köttbullsintaget en elev är SEXTON köttbullar. Öh. Har inte ens ätit så många i hela mitt liv i skolan.


Här vare livat!


Det var vi i Engelska B som skulle utsättas för detta. Dock dök bara 7 av oss upp.


Haha, ah en hel timme satt vi och snackade med dom, mer eller mindre. Jag var väl en av dom som pratade mindre men någon fråga vågade jag ställa. De var faktiskt skoj! Synd att ingen av dom var våra personliga brevvänner bara, men det skulle fixas så att vi fick prata med dom också någon dag =) De hade fått sportlov tidigare på dagen så de 5 som var där stannade kvar/kom tillbaka till skolan frivilligt bara för att få prata med oss. Snällt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0