Rolig post!

Idag fick jag äntligen Daniel Norbergs kamera hemskickad på posten. Det var över en månad sedan jag blev meddelad att jag var den lyckliga vinnaren i Dustin Home's tävling, så det var väl på tiden! Fast den som väntar på nått gott...


Signerad o allt!


:D


Massa bra-att-ha-grejer!


Inte nog med kameran, nej det var hans bilder i den med :)


114 bilder fanns det totalt så han hade jobbat bra! :D

Fick också några checkar till att köpa Bravo-jucien som jag vann i veckan också x)


Kommentarer
Postat av: linda

Så kul! :D Ja, det var verkligen efterlängtad, känns som man väntat i evigheter xD

Men hur kommer det sig att endel bilder är identiska? :O Ser på typ bilden med Linda och Daniel Breitholz, det fanns en likadan i Weises kamera?! Haha

2011-01-28 @ 18:36:48
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: linda

Eller hur! :P

Men de ser typ exakt likadana ut :O Värsta många bilder... gitarren och datorn, Linnea och Jihde, när Daniel "dansar", gruppbilden när Jay håller om Linda, typ alla utom bilden på Jay och Linnea, fanns på Weises kamera också! :S

2011-01-28 @ 22:59:53
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: linda

Hade 116 bilder i min. Var typ 7 bilder där Daniel syns. Fanns bara två bilder på Andreas också, men det känns ju som att de typ har lagt in bilder från alla idoler och så är det kanske några extra som de tagit själva?

2011-01-29 @ 14:21:36
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0