Blä för tisdagar

Oj. Inser nu att tisdagar kommer bli min såndär gillainte-dag. Fett stressig dag men lektion efter lektion (6 st !!) och knappt några raster. Dessutom har vi matas med information om vad vi ska göra framöver på varenda lektion. Pappa och mamma gjorde iallafall min dag som körde mig till och från skolan. :D thihi



Sitter och svarar på brevet från min amerikanska brevvän nu. Det rycktas om att vi ska skypa med dom på öppet hus nästa vecka. Åh, skriver mycket hellre men okej kul, kanske. Haha dom är iallafall ganska kul. Tror att vi är värsta U-landet ba "Har ni mobiltelefoner i Sverige? Vet du vad jul är förnått? Har du sett snö?" Haha.. ah... Men jag ska inte säga så mycket. Är inte så jättepåläst om allt i USA heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0