Därför borde jag åka till Trollhättan imorgon...

1. Min lilla tvilling befinner sig i Smögen (bara en timme därifrån, annars håller hon ju till i Kiruna)
2. Daniel Norberg spelar där, 45 min!
3. Det är Rix Fm festivalen, hur kul?!
4. Det är Fallens dagar där så massa annat skojsigt i stan.
5. SJ har halva priset i klass 1, vilket innebär att jag skulle TJÄNA på att åka i första klass!
6. Buss och tåg går vid bra tider och bra priser!
7. Jag kan stanna i stugan i Halmstad för sen är det helg och inget jobb ellernått..
8. Vi är fyra som jobbar imorn, lite överflödigt och jag kan säkert vara ledig utan problem.
9. JAG VILL!
10. JAG BORDE!

Det enda som hindrar mig är kort varsal... fuisabgbuasibguo :'( Vad gör man..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0