Den ultimata sommarlooken by Anna o Emilia

Vaknade för typ en halvtimme sen, var fett trött, så trött att jag inte ens orkade kolla klockan. Och då är jag trött för annars är det lite av en tvångstanke att jag måste veta vad klockan är när jag vaknar. "Pling" så fick jag ett sms och beslutade mig då för att ta en titt på klockan och smset. Det var från Anni "Ni har vunnit!" NAAJS. Det var alltså en tävling på Lumene där man skulle sminka sig i den "Ulitmata Sommarlooken." Priset var smink värde 3000 kr och det är ju inte helt fel? Inte ens om man delar på det?! :D Efter mitt tandläkarbesök förra veckan cyklade jag och införskaffade lite smink från Lumene och sen kom Anna över och vi fixade oss fina och gick ut och fotade. Here's the winning picture:



Asgrym bild tycker jag allt! :D O stort TACK till er alla som hjälpte oss lite på traven genom att Gilla bilden! Kan ju visa lite av de andra bilderna vi tog me då.









Funderar på att göra en ny kategori till sånt här. xD näh. Få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0