Jobba eller vara ledig? Hmmm..

Tudiiluu. :) Sitter och överväger om jag ska jobba eller vara ledig imorgon. Har bara 4,5 timmar kvar att jobba denna veckan. På ett sätt vill man ju få det gjort men eftersom det är det sista jag ska jobba på typ tre veckor kan man ju unna sig en ledig dag innan dess. x) Hehe.. men ah, tror jag blir ledig ändå, ser ut som att det blir fint väder imorn och det gillas. Är helt faschinerad över hur fort de tre veckorna på radion gått. Okej, jag har ju 15 timmar kvar att jobba på Ljungbydagarna som är i mitten av augusti, men ändå. Det har faktiskt varit skoj. Mhihi. :) Dock erkänner jag att jag ändå föredrar att kommunicera via skrift. HAHA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0