. (Kom inte på något bättre)

Tänkte sammanfatta min dag men har i stort sett jobbat hela dagen så det e la inte så kul att läsa om. Imorn blire samma sak men sen ska jag direkt till Skummeslöv för att fira mammas kusin Madde som fyller år. =) Stannar i Halmstad sen med så kanske inte kommer vara så aktiv på bloggen de närmsta dygnen. :P Gillar verkligen inte att mobilblogga, det blir ju så fult. x) Hehehe okej uppdaterade nu iallafall, men nu ska jag sova för imorn ska jag GÅ till jobbet så blir att gå upp tidigare + måste packa kom jag nyss på. Dålig planering. Jaja.

Bild på Alicia och Annie som av en slump klätt sig i likadan tröja igår, utan att ens veta om att den andre hade lika dan. Haha, tyckte det var värt att föreviga! x)


Kommentarer
Postat av: Ida

är det hon som hade så lite hår innan?

2011-07-23 @ 19:04:00
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Öhm nä eller va? XD

2011-07-23 @ 20:30:30
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0