Röd tråd är viktigt ju!

Tjo! Idag vare jobb igen. :) Denna dagen var typ askul så hela dagen bara flög iväg. Sitter här bara och känner mig lite deprimerad för jag glömde min ring där. Ni vet, har ALLTID en ring på högerhanden. Den kommer från en leksaksautomat från Cypern och fick den där jag var typ 6 år, skojar inte. Men jao. Det är den bästa ringen någonsin så hoppas den ligger kvar där imorgon när jag kommer. ANNARS :'( hehe... Ja, annars åker jag typ och köper en ny (good look) men jag och Anna funderar på att ta en restresa till Cypern snart. Problemet är att det finns ju typ inga restresor? Sveriges väder suger så pass mycket att ALLA vill fly ur landet. Förstårligt.

Ok, tillbaka till jobbet för att förklara min rubik. Dock fick jag väl till det rätt bra med röd tråd där ovan? HEHE. Jag jobbade iallafall själv med Anton idag och vi kämpar alltid för att ha en röd tråd igenom allt. Eller mest JAG då. (A) Så spelade vi Bruno Mars, sen ba Dead by April. Mars, April.. Sen ba skämtade jag om att vi skulle ta "Juni, juli, augusti" med Gyllene tider så bara gjorde vi det. SEN BA kom jag på den briljanta idéen att vi kunde ta något med Sepember. HAHA SÅ KLOCKRENT! Skrattade så jag fick torka tårarna med hjälp av fläkten:



Okej.. normalt. Nu har jag ätit pannkakor och tänkte snart bege mig till gymmet för ett litet träningspass con Anna. :) Va ett tag sen, asså jag ska snart börja gymma oftare, lovar! :) ...

Kommentarer
Postat av: Terese

haha johodå, Sofie o Terese kan ;D

2011-07-19 @ 13:04:42
URL: http://teresesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0