Vinn Lumenesmink - Omgång 1!

Tjoo alla glada! Som ni kanske vet är jag lite utav en tävlingsnörd (det fick t.o.m en ny kategori nu) och många föreslog att jag borde dra igång en egen tävling här på bloggen. OKAJ det skall bli :D Tävlar ut lite smink från Lumene som jag komiskt nog ha vunnit men inte vill ha. HAHA, men alltså, allt är såklart nytt/oanvänt och jag tänkte att vi kör i 3 omgångar för att 3 ska få bli glada istället för bara en. Hehe. Den första omgången börjar NU och det är en lila kajal och en blå eyeliner som står på spel. Ni har fram till torsdag kväll på er att kommentera detta inlägg med att ni är med och tävlar innan jag sen lottar ut en vinnare.



Påtal om tävlingar, jag ligger på gränsen att komma i topp hundra i en tävling på svenska spel. 10 av de i topp hundra vinner en kamera som jag gärna skulle vilja haa. Så ni får gärna slänga in en röst på mina två bilder, som ser ut såhär. Klicka på bilderna för att "GILLA"


Kommentarer
Postat av: Wiveca

Jag är med och tävlar

2011-07-19 @ 18:27:40
URL: http://alonegirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag är med!

2011-07-19 @ 21:45:51
Postat av: marika

jag är med och tävlar :)

2011-07-20 @ 11:21:35
URL: http://myliiifeasmarika.blogg.se/
Postat av: Sofie J

jag är gärna med och tävlar (:

2011-07-21 @ 16:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0