Fredag - söndag

TJO! :D I´m back! Haha, nämen kom hem från Halmstad igårkväll men vårt nät har inte fungerat och det gör det fortfarande inte men nu stod vi inte ut mer så aktiverade vårt trådlösa en månad. Kan vara bra för Alfred ska snart resa bort med pappa en vecka och hur klarar vi oss då? Våra elektronikprylar kommer typ gå under. Mehehe. Denna dagen har verkligen bara susat förbi. Jag och mamma fick en liten impuls och åkte till Ikea i morse. :) Sen när vi kom hem bakade vi egna pizzor allihopa. Tänkte bege oss till Kronoskogen nu för lite motion men det regnar värsta så vi skippar nog det. Haha.. :P Gör så här att jag kastar in lite random bilder från de senaste dagarna.


Jag på jobbet i fredags. Ser helt deprimerad ut men det är jag inte. Trivs ju! :)


Har återgått till fransk manikyr nu igen. Få se hur länge det varar denna gången... ;)


I Skummeslöv på Maddes kalas i fredags =)


Shoppade i Halmstad i lördags. Eller vadå jag hittade ju typ ingenting. Ångrar nästan bara att jag inte köpte denna snygga mysiga tröjan från Esprit.


Köpte iallafall den lilla jackan där. Halva priset! O även korta mjukisbyxor från Cubus.


O skor. Två par för 200 kr. Hur najs?


Ikea


Pizzabak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0