La vie

Tjaao. Mitt bloggmood är fortfarande typ fett nere men nu ska jag offra mig och uppdatera. Sitter hemma, helt själv. Skulle egentligen gått till halv 4 idag men fick lov att sluta typ halv 11. E klar med både GKO:n och Mediekunskapen OCH ENGELSKAN (!!!) Det lönar sig att vara lite pluggi och jobba hårt. Haha xP Började tömma skåpet idag och satt och rensade typ bort femhundra papper. :) Kändes skönt. Fortsatte rensandet på mitt rum lite och hittade då vårat magazin som vi gjorde i början av terminen. Tror aldrig jag har visat det här och det var ju passande för då fick jag ju bilder till detta inlägget. Haha. Här ser ni en liten del av MP2's magazin, La vie, som betyder skruven på franska om jag inte minns helt fel? Öhm :D










Kommentarer
Postat av: Sarah

Men gud vilken häftig :D

2011-06-08 @ 17:11:10
URL: http://www.eringdahls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0