Fredag men bilder från i onsdags

Hejsan alla glada =) Jag är iallafall glad för det e fredag, vilket innebär helg! Inte för att man är direkt skoltrött nu men det är ju najs att vara ledig. Idag slutade jag 11 och hamnade sedan på Roddys (ett fik för er som inte vet) med Bella. Åt en gigantisk bulle. Seriöst typ världens största. Sju timmar senare var jag fortfarande mätt men gjorde pannkakor till Alicia och Alexandra så provsmakade två. :) Ah just det! Anni skällde på mig för att jag inte hade uppdaterat med bilder från våran promenad här om dagen. Haha =) Lovar vi gick hur långt som helst och givetvis följde kameran med. Anni var snäll och ställde upp som action-modell till sista inlämningsuppgiften i fotografisk bild. Ah, så jag fick mina bilder och Anni fick lite motion så alla var glada!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0