Lika-Olika-dag 2

Tjabba! Denna dagen var inte alls lika kul som gårdagen. Mindre bra föreläsningar och fick se filmen Die Welle ännu en gång. Såg den 2 ggr på högstadiet så unnade mig att sova lite. Eller mkt. Eller sådär. xD Har fått så himla ont i nacken igen, pallaaaa. Vad ska jag ta mig till? Men nu ska vi sluta klaga. Idag har jag iaf en och annan bild. =)


Först fick vi... öh kommer inte ihåg vad det kallades, men det gick ut på att "vara blind" och spela nått spel. Öh, inte så jätteskoj.


Sen fick vi köra runt i rullstol och spela innebandy. Shiet sjukt läskigt.


Jag fick prova på att vara blind.... haha... snyggt!


PS. Livade upp föregående inlägget lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0