Torsdag!

Hej hopp! Hade en jättetrevlig kväll igår med Anna och Elisabet. =) Mycket snack att ta igen. Efter att ha suttit på Campino (pizzeria) några timmar gick vi till Anna och pluggade lite idrott. Eller vi skulle, blev la inte så jättemkt plugg. (A) Hade iallafall provet imorse och gick dit med ångest, men kom ut helt lättad. Det var ganska lätt och läraren typ log värsta när hon kollade igenom det. x) haha. Satsar ganska hårt på teoridelarna i idrott efter som det är lite sämre med det praktiska. ;P Åh på tal om idrott. Vi hade världens bästa idrottslektion idag <3 Massage hela lektionen, nästan! O min massagepartner ville inte ha massage så jag fick dubbelt! Iiihhhh! :D

Näme nu ska jag gå och fixa mig lite, ska snart åka till mormor och fira henne och Gun, hennes tvillingsyster. De fyller 60 år idag. :) Congratz.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0