Yooo!

Overkligt. Jag vaknade 8.15 idag och var störtpigg! Försökte inte ens somna om utan bara gick upp direkt och började städa. Mitt rum såg ut som ett bombnedslag men vipps så var alla högar av kläder och saker samt alla dammråttot borta! O nu e klockan bara halv ett! Skönt.



Anna kommer snart hit, vi ska spåna lite fotoidéer till olika tävlingar. Blev jättetävlingstaggad nu när Anton vann en dator i en fototävling som jag inte ens deltog i. Tänkte att man har ingen chans på en amerikansk sida, som det var + en sådan stor vinst. Den skulle vara värd ca 25 000 läste mamma på något ställe så jag tänkte ba no way. Så ba kom Anton en dag o visade sitt bidrag, ah fint. SÅ BA VANN HAN DEN! Okeeeej?! Men woho, fett kul :D Hepp, nu ska jag smika mey.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag har snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

2011-03-23 @ 15:21:09
URL: http://bilderpakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0