På bättringsvägen!

Ihhh jag mår bättre idag, vad kul! Så glad! Igår var det illa. Dum som man är gick jag till skolan iallafall, men lilla Sirje tyckte att jag såg hängig ut så hon sjukanmällde mig och skickade hem mig. På kvällen ringde mamma sjukvårdsupplysningen och dom tyckte vi kunde komma in. Blev undersökt av en trevlig läkare och han kom fram till att jag hade fått någon typ av "förkyldning i magen" bland annat. Kanske därav också att jag var så stel i nacken. Vad det nu har med saken o göra? Haha :P Fick ta blodprov också, fast bara ett stick i fingret, PUH. ;)


Idag har jag varit hemma hela dagen. Vaknade 9 och mådde helt okej. Pluggade en timme, sen somnade jag om igen. Jaa vad mer? Man har la inte så jättemycket att berätta när man bara lägger hemma och är sjuk. xP I brist på bilder kan jag länka denna fina killens fina demo. :) Hoppas verkligen man får höra hela en vacker dag. :)


Kommentarer
Postat av: linda

Haha japp, det var jag! :D

Det är faktiskt en tidning jag och några i skolan gjort helt själva, typ som en skoltidning som lämnas ut i Växjö :)

2011-03-05 @ 00:16:28
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0