Childhood-dagen!

Heej! =) Sitter just nu på tåget mot Alvesta. E fett åksjuk :S Det brukar jag aldrig bli...
Haha tågchauffören sa nyss "Nu är vi i Nässjö och tyvärr ska några av er lämna oss..." haha lät ilte kul tyckte jag, som om de skulle dö.

Igår var vi som sagt på Grönan. Madde var smart och tog med sånna där kort som man går in gratis på. Hahaha ö, ne men hon hade 3 st så jag och Ida fick låna varsitt. Jag gick sist av oss tre och när insläppet va så bara funkade inte mitt. Jag stannade verkligen upp hela kön, haha så pinsamt. Dom bakom typ suckade fett högt och jag ba "men visa hur man gör då om ni vet" En tjej som jobbade där försökte också men inte ens hon kunde utan sa bara "neh då får du gå och ställa dig sist i kön igen och prata med han som står innan för entrén" ÖH.  Asså det var fett komplicerat och när jag kom dit mumlade han nått om att jag skulle gå till hon tjejen som skickade dit mig men då pallade jag inte mer så jag bara smet in lite halvt diskret. Haha.

 





Det var en solig och härlig dag, precis som alltid på Grönan. Folk droppade in lite då och då. Träffade bland annat Sarah för första gången. =) Hon kom från Sundsvall med sin kusin. =) Jaao. Klockan 16 drog showen igång. Christan Waltz inledde o sen... Darin!

































 Efteråt hade vi vägarna förbi Kungsan där precis Rix fm festivalen hade börjat. Ramsells höll på och i väntan på att de riktiga artisterna skulle sätta igång gick vi och käkade på Donken. Man får ju inte bryta traditionen ;) haha. Dock var det fett mycket folk, såklart så vi hänge mest bakom scenen. Det var typ lättare att se artisterna där än framför typ, haha. Vi stannade faktiskt tills det var slut. Det var FETT KALLT! Jag hade ingen jacka med mig heller så stod i t-shirt. Uscch.


Tillägnar Anna denna bilden, men sen får det räcka med bilder i detta inlägget. Stackars Ida måste ju också få blogga :D 


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka bra bilder! Ha ha vad är det för smycken Christian Walz har på sig! :)

2011-05-23 @ 19:04:30
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Taack! Haha jadu, typ en liten rubriks kub? xP

2011-05-24 @ 11:43:00
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Nor Wahab

Hej Emilia! Jag har sett många bilder på Darin när han uppträdde i Childhood dagen, och jag har märkt att han har någonting på sin vänstra hand typ under naglarna. Har han tatuerat sig kanske? Kram Nor :)

2011-07-09 @ 15:01:16
URL: http://norwahab.blogg.se/
Postat av: Emilia Johansson

Sv: Hej Nor! Jo, jag la också märke till det och den tanken slog mig också direkt när jag såg det. Studerade mina bilder nämre och kom fram till att det var typ tredje versen på Idas sommarvisa han skrivit där. Haha, gulligt! Han sjöng ju den i slutet sen =)

2011-07-09 @ 16:55:12
URL: http://emiliajohanssons.blogg.se/
Postat av: Nor

Jaha okej, haha nej vad sött! Tack för ditt svar, ha det bra! :)

2011-07-09 @ 17:11:16
URL: http://norwahab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0